Get Adobe Flash player

 
 
 

MERKIS


 

Це виробнича бізнес симуляція (гра) в комунікацію, розробку бізнес - стратегій і прийняття рішень. MERKIS або Меркіс - це те що відбуваяться в реальному часі симуляція бізнесу, в ході якої учасники, поділені на кілька команд, практично керують змодельованими підприємствами у фізичній бізнес - середовищі і змагаються один з одним.
 
Головні результати «MERKIS»: Розуміння роботи всього підприємства в цілому, свого місця в ньому й важлівістю роботи на інших позиціях.

 
 Здобуті навички
 
 
 
 
 
  • Постановка і досягнення бізнес-цілей.
  • Тактичне управління і планування.
  • Фінанси фірми, управлінський облік та складання бюджету.
  • Управління змінами і введення процедур на підприємстві.
  • Зовнішня комунікація і комунікація між відділами.
  • Ефективна співпраця в команді.
  • Рішення проблем виробництва, планування та комунікації.
 
 Можливості
  • Отримати чесний зворотній зв'язок про особистій поведінці від собі подібних, що дозволяє самому проаналізувати і змінити його в разі потреби.
  •  Перевірити в грі ризиковані стратегії, щоб в подальшому застосовувати чи не застосовувати їх у реальному житті.
  •  Вчитися на своїх помилках і успіхах, а також на реальних життєвих стратегіях своїх товаришів по команді.
Деталі гри
3 дні (30 годин) Розмір групи 15-40 чоловік (і більше).
Учасники отримують робочий матеріал, який містить розглянуті в ході курсу запитання.
 
 
 Як проходить «MERKIS»?
 
Підприємство:
  • Учасники, що знаходяться в приміщенні, фізично проводять змодельоване підприємство через повний процес розвитку продажів, поліпшення виробництва і підвищення якості. Підприємство моделюється в приміщенні реально і фізично, тобто з маленькими виробничими верстатами, іграшкової залізницею і т.д.
Час:
  • Підприємство проводиться через роки, таким чином, учасники мають можливість побачити, які результати і наслідки в майбутньому дають прийняті раніше рішення, і як вони впливають на подальшу діяльність підприємства. За гру учасники грають 6-7 років життя компанії.
  • Гра відбувається в реальному часі. Після обговорення стратегії в командах, за 1:00 реального часу люди повинні втілити в життя прийняті рішення - фізично купити матеріали, доставити матеріали поїздом на завод, виробити (фізично пінцетами і руками прогнати кульки через машинки), довести готову продукцію до замовника, отримати оплату і т.д. Додатково до стратегічного планування все це вимагає розробки дуже злагодженій командній роботи та внутрішньої комунікації.
Команди, ролі, учасники:
  • В MERKIS грають командами по 5-7 чоловік. Команди конкурують один з одним, і кожна управляє своїм підприємством.
  •  У грі кожна людина має роль в команді (президент, фінанси, виробництво, маркетинг - продажу, інженер і т. д.) Гра за структурою досить складна. Розподіл ролей потрібно, щоб одна-дві людини не робили роботу за всю команду. По ходу гри ролі можуть змінюватися, одна людина грає 2 або навіть 3 різні ролі. В кожної функціональної ролі людина повинна вести своє стратегічне планування і сам же виконувати прийняті рішення і свої функції.
  •  Додатково в MERKIS грають люди (постачальники, клієнт, банк, податкова служба), які не помічники тренера, а гравці, і грають свою гру на результат, порівнюючи себе з командами і т.д., і проводять своє стратегічне планування.
 
Учасники розробляють і вводять такі елементи стратегії підприємства:
  •      Цінності компанії, місія і візія.
  •      Довгострокові цілі підприємства і плани їх досягнення.
  •      Стратегії продажів і продуктів.
  •      Стратегії виробництва, введення нових технологій та оптимізації логістики.
  •      Стратегії управління людськими ресурсами.
  •      Стратегії фінансового керівництва: довгострокових бюджетів і планів інвестицій.
Під час гри учасники приймають наступні критичні рішення:
 
  •      Збільшити швидкість виробництва ... або поліпшити якість продукції?
  •      Взяти кредит ... або спочатку заробити гроші?
  •      Боротися з конкурентами ... або співпрацювати?
  •      Всім думати про все ... або розподілити відповідальності?
  •      Поповнити запаси сировини ... або інвестувати в технології?
  •      Бути лідером ... або бути членом команди?
  •      Заробити великі гроші в цьому році ... або думати про довгострокову перспективу?
  •      Присвятити час стратегії ... або тактиці?

 

 

Для кого призначений «MERKIS»?

Для управленцев и управленческих команд.
Для руководителей и сотрудников.

 
Можливі теоретичні напрямки
1.  MERKIS - Стратегія
  •  Прийняття стратегічних рішень. Визначення цінностей підприємства. Визначення місії і бачення підприємства. Аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища підприємства. Функціональні стратегії, стратегії корпоративного і бізнес-рівня. Цілі підприємства. Формулювання цілей. Фінансові стратегії і тактики. Управління людськими ресурсами. Лідерство. Введення 6-річної стратегії підприємства. І не тільки.
2.    MERKIS – комунікація
  •  Цілі комунікації. Орієнтація на результат, як протилежність пошуку винних. Особиста комунікація. Комунікація між колегами, комунікація між підлеглим і начальником, комунікація з людьми поза організації, комунікація між відділами. Навички створення хороших відносин. Опір співрозмовника вашим чудовим ідеям. Навички отримання та передачі точної інформації. І не тільки.
3.    MERKIS – команда
  • Відмінність цієї команди від групи людей. Створення "середовища ми". Розробка місії і бачення своєї команди. Постановка командних цілей. Створення і підтримка хороших взаємин як основи ефективної комунікації. Управління конфліктами в команді. Відповідальність кожного члена команди як за власний результат, так і за загальний результат команди. І не тільки.
4.    MERKIS – фінанси
  •  Основні принципи бухгалтерії і фінансів. Фінансова та управлінська бухгалтерія. Витрати підприємства. Фіксовані і мінливі витрати. Собівартість продукції та її розрахунок. Звіти управлінської бухгалтерії. Баланс. Звіт про прибуток і збитки. Звіт про обіг грошових коштів. Аналіз звітів управлінської бухгалтерії. Бюджет і процес його підготовки. Бюджет прибутку і збитків. Бюджети продажів, інвестицій і грошового обороту. Фінансовий аналіз. Класифікація фінансових показників. Вкладення. Розробка пропозицій з інвестицій. Фінансове планування. Прогнозування і оцінка фінансових потоків. Фінанси і люди. Необхідність розуміння фінансових питань. І не тільки.
5.     MERKIS – управління змінами
  •  Алгоритм мислення в рамках результату. 4 кроку алгоритму. Визначення бажаного результату. Мотивація. Докази. План. Взаємозв'язок між використанням можливостей кризи і алгоритмом мислення в рамках результату. Техніка прийняття ситуації. Припинення неусвідомленої внутрішньої боротьби із зовнішнім світом. Прийняття гіршого сценарію. Уміння керувати емоційними станами групи людей. Уміння зберігати позицію спостерігача і не втягуватися в загальний мандраж. Практична генерація нових ідей. І не тільки.
 

 

Відео-презентація

(коротка)

 

 

(довга)

 

 

 

 

 

Відгуки

Оперативність роботи і широкі фахові знання, що дозволили в короткі терміни підготувати і здійснити проект. Обраний формат роботи і доброзичлива атмосфера створюють приємне враження, як про окремі етапи роботи, так і про все тренінг в цілому. За короткий період співробітництва нам вдалося не тільки вжитися в роботу нового бізнесу, а й пройти в грі кілька річних циклів, зрозуміти принципи взаємодії основних бізнес - підрозділів, але і запустити процес внутрішнього самоаналізу всередині учасників гри.
Робота проходила на високому емоційному і змістовному рівні, в цікавій і творчій обстановці. Окреме спасибі висловлюємо нашу коучу Удіс Страуссу, за максимальну зацікавленість в успішному результаті спільної роботи.

 

 
Виконавчий директор Ружейніков А.В.

 Фото

 

Кожна бізнес-гра і бізнес-симуляція є власністю і розроблена компанією NORDIC Training International("НОРДИК Тренінг Інтернешнл"). 



З усіх питань придбання прав і проведення навчання звертайтеся в наші представництва.

 



 
 
   

38-044-228-68-10

38-050-231-79-89


 

Бізнес-ігри симуляції   |   Тренінги   |   Ліцензії на ігри   |   Відгуки   |   Про нас   |   Контакти   |   Разработка игр